Audi Q8

Naujuosius metus Audi pradės pristatydami naują Q šeimos modelį.

Naujuosius metus Audi pradės pristatydami naują Q šeimos modelį.

„Naujasis Audi Q8 ateityje taps visos Q šeimynos flagmanu, kurio dizainas reprezentuoja neprilygstamą komforto ir veržlumo derinį“,– kalbėjo Audi vyr. dizaineris Markas Lichtė pabrėždamas, kad didžiausiu iššūkiu visgi tapo sukurti tiek priekyje, tiek gale sėdintiems keleiviams vienodai erdvų saloną. Ypač – kai staiga žemėja stogo linija.

Q8 koncepcinio modelio priekinė dalis iš tiesų traukia akį. Aštuonkampės Singleframe stiliaus radiatoriaus grotelės daug platesnės, nei bet kurio šiuo metu gaminamo Audi modelio. Jos suprojektuotos su gana stipriu atsikišimu į priekį ir formuoja šiuo metu madingą trimatį priekinės dalies kontūrą.

Daugybė naujojo modelio dizaino elementų itin primena legendinį sportinį kupė Audi Ur-quattro. Tarp tokių elementų – labai plokščios ir plačios galinio lango kolonos bei išraiškingos, apačioje išplatintos sparnų arkos. Teisingai parinktos proporcijos leidžia vienodai suteikti dėmesį priekiniams ir galiniams ratams taip, kaip tai būdinga quattro modeliams.

Audi A8

Naujasis „Audi A8“: prabangios klasės ateitis

Naujasis „Audi A8“: prabangios klasės ateitis

Stiliaus pranašas: išorės dizainas„Audi A8“ yra stiliaus pranašas – jo išvaizdoje galima įžvelgti būsimą visos „Audi“ modelių gamos ateities dizainą. Priekinės plačios ir statmenos vientisos grotelės ir aptakios atletiškos formos suteikia automobiliui sportiškos elegancijos, rafinuotumo ir pažangos – ši išvaizda buvo matoma ir koncepciniame „Audi prologue“ modelyje. Prabangus sedanas yra tiesiog įspūdingas – tiek jo standartinė 5,17 m ilgio versija, tiek ir 13 centimetrų didesnį atstumą tarp ašių turintis „Audi A8 L“.

Prabangus poilsio kambarys: salonas

Naujajame „Audi“ flagmane prabangiausia sėdynė sumontuota gale dešinėje – sėdynė turi keturis skirtingus nustatymo režimus ir atramą kojoms. Taip pat priekinės sėdynės atloše yra speciali anga, kur ištiestos keleivio kojos gali būti šildomos ir masažuojamos, o prabangos potyrį vainikuoja komfortiški galvų atlošai. 

Pirštų jutiklių atsakas: valdikliai

Prabangaus sedano interjeras pasižymi pažangiu dizainu, o salono elementų išdėstymas yra aiškus ir horizontalus. Ir skaitmeniniame amžiuje „Audi“ vadovaujasi aukščiausiais standartais, pasitelkus visiškai naują valdymo koncepciją, kuri veikia drauge su jau žinomu pasukamu ir paspaudžiamu lietimui jautriu valdikliu. Prietaisų skydelyje beveik nebeliko mygtukų ir jungiklių, o išjungus centrinį 10,1 colio skersmens lietimui jautrų ekraną, jis tampa beveik nepastebimas juodos blizgios apdailos apsuptyje.

Su naujuoju A8 taip pat galima palaikyti sumanų pokalbį, o vairuotojas, įprastu balsu pasakęs savo pageidavimus, gali aktyvuoti daugybę funkcijų. Informacija apie kelią arba medijos srautas galimi tiek iš laikmenų automobilyje, tiek ir naudojantis debesijos bazės LTE didelės spartos greičiu siunčiamais duomenimis. Itin plačios „Audi connect“ galimybės taip pat apima kelio ženklų atpažinimą ir perspėjimus apie pavojus – visa tai įmanoma naudojant pažangią „car-to-X“ duomenų paslaugą, kuri remiasi informacija realiuoju laiku, gaunama iš kitų „Audi“ automobilių.

Pasaulinė premjera: važiavimas itin automatizuotu „Audi A8“

Naujasis A8 yra pirmasis serijinis automobilis, specialiai sukurtas itin automatizuotam važiavimui. „Audi AI“ važiavimo spūstyje sistema perima vairavimą lėtai judančiame eisme važiuojant iki 60 km/val. greičiu keliuose, kuriuose priešpriešinius eismo srautus skiria atitvarai. Sistema aktyvuojama prietaisų skydelio viduryje esančio mygtuko paspaudimu.

„Audi AI“ nuotolinio statymo ir įvažiavimo į garažą sistemos autonomiškai vairuoja A8 įvažiuojant ar išvažiuojant iš stovėjimo vietos ar garažo, manevrus prižiūrint vairuotojui (vairuotojas turi būti automobilyje). Ši sistema aktyvuojama išmaniajame telefone, naudojant „myAudi“ programą.

Naujas mastelis: pakaba

Pakaboje buvo pritaikyta itin daug naujovių ir ji iš esmės pasiekė tobulumo ribas. Viena tokių naujovių yra dinaminis visų ratų vairavimas, apjungiantis tikslų ir sportišką vairavimą su užtikrintu važiavimo stabilumu. Vairo sistemos perdavimo skaičius priekiniams ratams kinta, o galiniai ratai yra pakreipiami vairo pasukimo arba priešinga kryptimi, priklausomai nuo to, kokiu greičiu važiuojama. O su sportiniu diferencialu, kuris aktyviai paskirsto sukimo momentą tarp galinių ratų, ir nuolatine visų ratų „quattro“ pavara, kuri dabar yra standartinė naujojo A8 įranga, automobilio valdymas tapo dar labiau dinamiškesnis ir tikslesnis.

Itin pažangi pakabos sistema yra maitinama 48 voltų elektros grandinės, kurią „Audi“ pirmą kartą visose A8 modeliuose įdiegė kaip pagrindinę elektros sistemą. Drauge su pažangia pneumatine A8 pakaba, novatoriška koncepcija suteikė visiškai naują važiavimo potyrį.

Dalinis hibridas ir „e-tron“: pavaros

Naujasis „Audi A8“ Lietuvoje debiutuos turėdamas du visiškai atnaujintus turbininius V6 variklius – 3,0 TDI ir 3,0 TFSI. Dyzelinis variklis pasiekia 210 kW (286 AG), o benzininis – 250 kW (340 AG). Šiek tiek vėliau debiutuos ir dvi aštuonių cilindrų variklių versijos – 4,0 TDI, turinti 320 kW (435 AG) ir 4,0 TFSI su 338 kW (460 AG). O išskirtinis gamoje bus modelis su 6,0 l W12 motoru.

Naujieji „Audi A8“ ir A8 L yra gaminami Nekarsulmo gamykloje ir mūsų rinkoje pasirodys 2017 m. rudens pabaigoje. Naujasis A8 Vokietijoje kainuoja nuo 90 600 eurų, o A8 L – nuo 94 100 eurų.