Štai keletas atsakymų į klausimus, kurie šiuo metu kyla mūsų klientams:

1. Ar dėl susidariusios situacijos bus paveikta mano užsakyto automobilio gamyba ar pristatymas?

Susisieksime su visais klientais, kurių užsakymai gali būti paveikti. Galime pasirūpinti automobilių pristatymu klientams ir esame lankstūs, jei Jūs nusprendėte likti namuose ar patiriate kitų trikdžių, kurie gali sutrukdyti atsiimti automobilį.

2. Ar karantino metu galėsiu užregistruoti savo naują automobilį?

Regitra“ sudarė galimybę užregistruoti naujus automobilius pagal išankstinį užrašymą.

3. Man paskirtas vizitas serviso dirbtuvėse, bet neturiu galimybės atvykti sutartu laiku. Ką man daryti?

Susisiekite telefonu ar el. paštu ir mes sugrįšime su sprendimu, ką galime padaryti. Žiūrėsime kiek įmanoma lanksčiau ir sklandžiau

4. Ar vis dar galiu užsisakyti automobilį?

Taip, mes veikiame visu pajėgumu ir priimame naujus klientų užsakymus. Susisiekite su mūsų pardavimų komanda, kuri suteiks Jums daugiau informacijos. Tačiau negalime garantuoti tikslios pristatymo datos dėl neaiškios šiandienos situacijos.

5. Kurie autoservisai dirba?

Visi mūsų autoservisai atidaryti ir dirba, prireikus pagalbos bet kokiais klausimais su jais galite susisiekti el. paštu arba telefonu. Mūsų pardavėjai atsakingai dirba mūsų bendruomenėje ir laikosi naujausių valdžios rekomendacijų dėl COVID-19.

6. Ar dėl COVID-19 mano automobilio remonto darbai gali užtrukti ilgiau?

Daugelis mūsų autoservisų dirba ne visu pajėgumu, todėl yra tikimybė, kad kai kuriems klientams gali tekti palaukti. Vis dėlto nesijaudinkite, daugeliu atveju darbus galima atidėti. Kreipkitės į artimiausią mūsų autoservisą ir jo darbuotojai jums pasakys, kurie darbai yra būtini ir kada jie galės juos atlikti.

7. Ar mano automobilio akumuliatorius išseks, jei nevažinėsiu savo automobiliu?

Ne, jei automobiliu nevažiuosite santykinai trumpą laiką, akumuliatoriui tai neturės įtakos. „Volkswagen“ taip pat teikia pagalbos kelyje paslaugas, kuriomis galite pasinaudoti, jei kiltų techninių problemų. Galiojant mobiliajai garantijai, ši paslauga teikiama nemokamai.

8. Ar mano garantija nustos galioti, jei praleisiu apsilankymą autoservise?

Apskritai visus įprastus techninės priežiūros darbus autoservise būtina atlikti per atitinkamą laikotarpį. Visi mūsų autoservisai veikia, jei jūsų automobiliui reikia remonto arba atlikti techninės priežiūros darbus, parašykite artimiausiam mūsų autoservisui el. paštu arba jiems paskambinkite.

9. Ar teikiama paėmimo ir pristatymo paslauga?

Taip, dauguma autoservisų teikia paėmimo ir pristatymo paslaugą. Kreipkitės į autoservisą ir aptarkite galimus variantus bei visus rūpimus klausimus.