Informacija apie koronavirusą

Gerbiami klientai,

Dėl Lietuvoje ir pasaulyje plintančios koronaviruso pandemijos, sveikatos ir saugumo užtikrinimas tapo mūsų prioritetu. Kiekvienas iš mūsų privalome pasidalinti atsakomybe stabdant koronaviruso plitimą.

Mūsų organizacija „Møller Auto“ prie to prisidės visomis išgalėmis.

Koronaviruso epidemiją vertiname labai rimtai. Mes esame pasiruošę prisidėti prie bendrų visos šalies veiksmų, kurie padės susidoroti su šiais iššūkiais. Dėkojame visiems savo klientams ir partneriams, kurie šiuo sudėtingu metu taip pat yra pasiryžę prisidėti.

Besirūpindama savo darbuotojų sveikata ir saugumu, „Volkswagen Group“ laikinai uždarė gamyklas Europoje. Šiuo metu planuojama gamybą sustabdyti dviem savaitėms ir atnaujinti veiklą kai tik pasibaigs ši beprecedentė situacija. Susisieksime su kiekvienu to paveiktu klientu ir rasime individualų sprendimą. Turime automobilių, kurie jau yra pas mus, dar daug jų keliauja į Baltijos šalis, todėl galėsime patenkinti didžiąją dalį jūsų poreikių. Dabartinė situacija leidžia mūsų atstovybėms juos pristatyti, kaip planuota.

Mūsų servisai padeda užtikrinti svarbių transporto paslaugų veiklą, todėl mūsų atstovybės dirbs ir toliau.

Mūsų klientai gali būti visiškai ramūs, kad ėmėmės priemonių, kurios sumažina viruso perdavimo galimybes ir fizinio kontakto poreikį mūsų atstovybėse. Vadovaudamiesi Sveikatos apsaugos ministerijos nurodymais, ėmėmės šių veiksmų:

  • Visose patalpose klientai ir darbuotojai gali rasti dezinfekantų.
  • Dažniau valome patalpas, reguliariai dezinfekuojame padidintos rizikos vietas (tualetus, durų rankenas ir kt.).
  • Padidėjusios rizikos grupėms priklausantys darbuotojai nepasirodys savo darbo vietose.
  • Prašome visų savo klientų nedvejoti ir atšaukti susitikimus ar vizitus, jei jie jaučiasi blogai ar keliavo COVID-19 paveiktose teritorijose per pastarąsias 14 dienų. Šiuo metu būsime ypač lankstūs perkeldami serviso vizitus, pristatymo laiką ar kitus susitikimus.
  • Mes pasiekiami telefonu, trumposiomis žinutės ir el. paštu. Jei neturite galimybės apsilankyti, su mumis bendrauti galite beveik kaip įprasta.
  • Mes nespaudžiame rankų. Savo įstaigose vengiame bet kokio fizinio kontakto.

Automobilių įsigijimo klausimais esame pasiruošę Jums padėti nuotoliniu būdu, o serviso paslaugos bus teikiamos toliau. Mes ėmėmės šių priemonių Jūsų ir mūsų saugumui užtikrinti:

  • Ypač kruopščiai valome automobilius, klientų automobilius liečiame tik su pirštinėmis.
  • Nuodugniai dezinfekuojame ir išvalome visus automobilius po kiekvieno apsilankymo dirbtuvėse.
  • Mūsų klientų aptarnavimo specialistai nesisėda į automobilį su klientais ir išlaiko saugų atstumą.

Kviečiame Jus apsilankyti mūsų automobilių dirbtuvėse bei visais kitais klausimais susisiekti su mumis telefonu arba elektroniniu paštu – galite būti tikri, kad ėmėmės visų rizikos prevencijos priemonių savo patalpose. Rūpestis šalies, mūsų klientų ir darbuotojų sveikata yra didžiausias mūsų prioritetas. Atidžiai sekame situaciją ir esame pasiryžę imtis dar griežtesnių priemonių.

Štai keletas atsakymų į klausimus, kurie šiuo metu kyla mūsų klientams:

1. Ar dėl susidariusios situacijos bus paveikta mano užsakyto automobilio gamyba ar pristatymas?

Susisieksime su visais klientais, kurių užsakymai gali būti paveikti. Galime pasirūpinti automobilių pristatymu klientams ir esame lankstūs, jei Jūs nusprendėte likti namuose ar patiriate kitų trikdžių, kurie gali sutrukdyti atsiimti automobilį.

2. Ar karantino metu galėsiu užregistruoti savo naują automobilį?

Taip, „Regitra“ sudarė galimybę užregistruoti naujus automobilius Vilniuje.

3. Man paskirtas vizitas serviso dirbtuvėse, bet neturiu galimybės atvykti sutartu laiku. Ką man daryti?

Susisiekite telefonu ar el. paštu ir mes sugrįšime su sprendimu, ką galime padaryti. Žiūrėsime kiek įmanoma lanksčiau ir sklandžiau

4. Ar vis dar galiu užsisakyti automobilį?

Taip, mes veikiame visu pajėgumu ir priimame naujus klientų užsakymus. Susisiekite su mūsų pardavimų komanda, kuri suteiks Jums daugiau informacijos. Tačiau negalime garantuoti tikslios pristatymo datos dėl neaiškios šiandienos situacijos.

MOLLER AUTO KETURI ŽIEDAI klientams:

Mielas kliente,

Reaguodami į LR Vyriausybės paskelbtą karantiną, dėl koronaviruso (COVID-19) grėsmės, privalome rimtai atsižvelgti į rekomendacijas. Nuo kovo 16 d. iki kovo 30 d. įmonės darbo organizavimas keičiamas.

1. Naujų ir naudotų automobilių skyriai dirbs nuotoliniu būdu. Susisiekime:
- telefonu,
- elektroniniu paštu.
Kontaktai

2. Atsarginių dalių ir serviso skyriai.

Registracija į servisą galima:

tel: 8 5 2388018
el.paštu: audi@moller.lt
Registracija svetainėje


Siekdami užtikrinti savo klientų mobilumą, toliau teiksime automobilių remonto paslaugas. UAB „Moller Auto Keturi žiedai“ Vilniaus Audi centro servisas, adresu Ukmergės g. 252, dirbs sumažintu pajėgumu darbo dienomis I-V nuo 9 iki 18 val. vengiant fizinio kontakto su klientais.

Jums pageidaujant, Vilniaus m. ribose, sutartu laiku mes paimsime Jūsų Audi ir po užsakytų darbų atlikimo grąžinsime jį Jums atgal. Ši paslauga bus teikiama NEMOKAMAI.

Detalių pristatymas klientams bus vykdomas įprastine tvarka.
Atsarginių dalių skyriaus tel.nr: 8 5 2388020, el. paštas audi@moller.lt

Visi mokėjimai už paslaugas ir prekes priimami tik mokant pavedimu arba kreditine kortele.  Stabdomas kreditavimas ir mokėjimo bet koks atidėjimas visiems klientams, išskyrus lizingo kompanijas. Už prekės ir paslaugas turi būti atsiskaityta
iki jas atsiimant.

Prašome būti atsakingais ir kaip galima labiau vengti tiesioginio kontakto su mūsų vadybininkais, taip apsaugant juos ir kolegas nuo galimų užsikrėtimų.

Dėkojame už supratingumą!
Audi komanda